Bloggar igen....

Hej hå.

Nu kan jag blogga lite igen, har lånat svärmors trådlösa internet :)
Jag är över lycklig....hi hi.

Vet inte hur länge det kommer dröja innan vi kan få internet hit, dom ska skicka ut en tekniker i slutet av veckan sa dom.
Vi får väll se hur det går, jag hoppas att han kan lösa det så fort som möjligt.
Det är iaf kul att kunna blogga lite och surfa runt på internet.

Känner att det nästan är lite skrämmande vad beroende man är av tv och internet, man vet liksom inte vad man ska göra riktigt.

Jag och Ted har roat oss med att lägga patiens på datorn dom senaste kvällarna.
Det är ju alltid på kvällen man blir trött och slö i kroppen och vill sitta i soffan för att vila, då gärna med en dator i knät eller en bra film på tv:en.

Tänkte bara att jag skulle lägga ett litet inlägg jag gick till sängs :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe..ja äntligen=)kramelikram...

2009-02-04 @ 21:17:33
Postat av: shall

hi hi :)

2009-02-04 @ 22:53:27
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0