Världens bästa julklapp.

 
Jag fick en prenumeration på Glossybox av min älskling...blev jätte överraskad och super glad. Detta var precis vad jag behövde och ville ha.
 
Denna månad innehöll min Glossybox detta.
 
Man får alltid med ett litet kort i varge box där det står info om produkterna vilket jag tycker är jätte bra.
 
Duschcreme från Anatomicals med godis doften cola.
 
Body lotion från La sultanede saba med grönt te och ingefära.
 
Soft bronzer face cream från ACO Återfuktande och skyddande  med vitamin B3 Och E
 
Nagellack från Zoya.
 
Ögonskugga från So Susan jätte fina färger blev så naturligt fina tillsammans. 
 
Väntar redan nu på att nästa Glossybox ska komma är jätte nyfiken på vad det kan var i det paketet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0