Glossybox

 
 
MakeUp remwover wipes som smidigt tar bort sminket. Fungerar även på vattenfast mascara men svider endel om man får det i ögat. Gillar känslan som blir på huden efteråt känns som om man smörjt sig med fukt och lite olivolja. smörjde inte in mig alls efter att jag använt denna och jag kände mig som vanligt i hyn nästa morgon Vilket jag verkligen gillar.
 
Så snygg design på tuben, jag skulle kunna köpa den bara för att den är så snygg och stilren.
Tycker att smaken var lite lam, stod att den skulle vara stark men det upplevde inte jag.
Svårt att veta om andedräkten blivit bättre men jag tror det, smakar bättre i munnen under dagen iaf.
Ej testat än.
 
Nagelbands kräm/nagel kräm. Det första jag gjorde var att smörja in mina läppar med denna då jag trodde det var ett läppbalsam och verkligen var i behov utav ett.
Har nu testat den till naglarna och nagelbanden som man ska. Känner att mina naglar bara suger åt sig allt på en gång, dom måste nog vara jätte torra. Har smörjt in dom några gånger per dag men jag märker ännu ingen direkt skillnad ska smörja ett tag till för att kunna utvärdera  bättre.
Dofftar ganska starkt men ändå gott av citrus, har tyvärr svårt att öppna burken.
 
Ej testat än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0