Nytt hos H&M Hair Expertise från LOREAL

 
Nu finns dessa fina schampon hos H&M jag har provat den gröna serien och bara älkar den, det doftar gott och natturligt det känns nästan som om man vore på spa om man står i duschen och doftar på håret. Jag älskar det.
 
Serierna känns mer frisör aktiga vilket jag verkligen tror att dom är och priset lite dyrare än vad vi är vana att produkterna kostar hos H&M men vill man ha ett riktigt bra schampo till ett ändå väldigt bra pris så är detta suveränt. ca pris förschampo 99:- kuren är lite dyrare.
 
EverStrong är en vårdande serie utan ytaktiva sulfattensider detta gör att håret inte slits och skadas så mycket när du tvättar det. Deng röna serien är för tunnt och skadat hår.
 
 
Den lila röda serien är för färgat hår och är även den utan ytaktiva sulfattensider.
EverPure Shampoo Colour Care & Moisrure är för torrt och färgat hår. 
EverPure innehåller essentiella oljor från rosmarin, mynta och enbär vilket känns bra och naturligt.
 
Produkerna är 100% sulphat free
Natural botanicals
no harsh salts
 
Dessa produkter tycker jag är jättebra och doftar underbart och naturligt.
 
Kul att H&M tagit in detta till sitt sortiment.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0