Loreal Paris Nude Magique BB Cream

En lätt kräm som förvandlar din hud och ger lätt täckning för det naturliga resultatet. BB-creamen har små peelingkorn som omvandlas till färg när du smetar ut den på huden. Den rättar till hudtonen, täcker brister och förfinar hudens struktur samtidigt som den ger upp till 24 timmars fukt och har spf 12.

  • Ultra lätt täckning
  • förbätrar dina briseter
  • Jämnar ut hudtonen
  • SPF 12 och antioxidanter
  • 24 timmars återfuktning
Denna produkt är perfekt till dig som redan har fin hy och känner att det blir för mycket med en vanlig foundation.
 
Jag använde min i sommras då jag inte ville känna mig så sminkad och tyckte att den fungerade utmärkt. Tog ett vanligt puder och drog över T sonen för att slippa bli blank sen slängde jag på lite rouge på kinderna för att få ett piggare utseende. En jätte bra produkt enligt mig. 
 
Har du lite sämre hy kan du täcka finnar och dyrligt innan du tar på creamen och sen bättra på där det behövs kan ibland känna att den blev för tunn om jag hade mycket blemmor då tog jag en vanlig fdt över och hade denna som primer då den jämnar ut huden och täcker(förminskar) porerna bra.
 
Har nu kommit ett BB puder i samma serie som jag tänkt prova är även det lite lättar och ska bara matta ner.
 
Någon som provat denna produkt???
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0