ISADORA B.B CREAM all-in-one make up SPF 12.

 

B.B. Cream, eller Beauty Balm, är en crème med flera välgörande effekter. Den fungerar som primer, ger färg, återfuktar, täcker ojämnheter och skyddar huden, i bara ett enda steg. B.B. Cream är en hybrid mellan make-up och hudvård.

Den lätta texturen smälter in i hyn och ger en naturlig fräsch look. De speciella 3-D polymerna jämnar ut små oregelbundenheter
och förbättrar hudens utseende. Med en frisk och cremig känsla återfuktar den din hud och ger dig skydd.

Appliceras den sparsamt kan IsaDora B.B. Cream också användas som en primer under en vanlig IsaDora foundation.

SPF 12 skyddar huden mot skador som kan uppstå vid exponering i sol och konstgjort ljus.

Passar alla hudtyper.

Texten ovan är hämtad från www.isadora.com/se

 

Den finns i 3 nyanser , jag använder 03 Medium.

Jag tycker  om den här produkten jätte mycket hade bara önskat att den kommit lagom till sommaren då man verkligen inte vill använda för mycket smink.

Men jag har faktiskt haft den till jobbet och ändå kännt mig lagom sminkad, valde dock att ha ett puder över för att matta ner lite.

Perfekt för dig med fin hy som vill känna dig naturlig, har man sämre hy täck finnar och blemmor  som vanligt på med ett tunt lager av B:B Creamen som fungerar som en primer och sen på med din vanliga foundation och eventuellt puder.

 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0