Potatismos med smak av rostad vitlök och timjan.

 
Använde mig av denna härliga crème fraiche med smak av rostad vitlök och timjan när jag gjorde potatismos senast.
Moset blev otroligt gott, testa detta om du vill få lite mer smak på ditt mos.
 
Så här gjorde jag:
Kokade potatis som vanligt som jag mosade med en potatis stöt.
Tog i gourmet crème fraiche rostad vitlöl timjan.
Tog i flytande margarin och blandade ordentligt, smaka eventuellt av med salt och peppar.
Röra i lite mjölk till önskad konsistens.
 
 
 
Jag hade stekt kassler till mit mos vilket var en solklar hitt för mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NEO

Ser gott ut =) well done

2012-10-30 @ 23:17:20
URL: http://www.neotimeless.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0