Pizza Tortilla från Santa Maria.

 

I tortilla paketet fanns det 4st Pizza tortillabröd till detta köpte jag en pizza sauce och en pizza topping som jag antog att man skulle ha till detta.

 
 
På med såsen och och valfri topping jag gjode två milda till barnen och två lite starkare till oss.
 
 
Här över har jag närmast i bild den en lite starkare med Jalapenjo roja (köpt på willys) champingjoner och pesto sen på med ost. Den längst bort blev en vanlig ost, skinka och champingjoner.
 
Så här blev 2 av dom. 
Till detta skar jag upp minitomater i tunna skivor som vi strödde över....super gott och frächt och såklart den vita pizza såssen.
 
Alla åt och var glada, detta kan jag rekomendera går snabbt och enkelt och barnen gillar att få vara med och lägga på eget pålägg.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0