Buzzador...OBH Nordica Wellness.

Fick hem detta härliga paketet från OBH Nordica för ett tag sen.


Shiatsu massagedynan har verkligen gått het här hemma och alla verkar gilla den.

Wet & Dry minimassage som man håller i handen har varit barnens favorit att springa om kring och massera allt och alla med.

Spa light säkrare än levandeljus och faktiskt ganska så mysig.

Kimaya Body & Soul spikmatta som jag kallar det. Riktigt kul att se när alla ska lägga sig ner utan tröja och testa....dom flesta reser sig upp ganska fort och tar på sig en tunnare tröja och provar igen.

Riktigt roliga saker att få testa.....


Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad (ibland till kostnad)  testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är shallball): 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0