Stå på händer.....


Denwers försök till att stå på händer........=)

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan passade på att slänga i en tvätt i maskinen och plocka fram kött inför kvällen, det känns liten konstigt just nu då jag är själv hemma det händer inte så ofta nämligen.

Denwer har sovit hos sin farmor från igår då han ändå skulle vara där tidigt idag så tänkte vi att det var lika bra att han sov där så slapp jag väcka honom tidigt på morgonen för att åka iväg, plus att jag slapp gå upp lika tidigt för att hinna med allting vilket var jätte skönt.

Nu väntar jag bara på att Ted ska komma hem från jobbet så vi kan åka bort till hans mamma och grilla lite, börjar blir lite hungrig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0