Äntligen hemma.

Efter jobbet så hjälpte jag min bror att flytta lite, sen åkte jag till mina föreldrar för att hämta Denwer.

När jag kom fram så möttes jag av en jätte skitig liten kille, han hade nämligen hjälpt morfar att köra jord och att sitta högst upp på jordhögen var riktigt kul.

Så när vi kom hem fick han äta lite och sen åkte han direkt ner i badet och är nu ren igen.

Imorgon flyttar vi in lite möbler som vi ska få utav min bror som ska flytta och då inte behöver alla saker han har, så vi ska nog startar nog vid 10 tiden sen blir det flyttstäd i min bror´s lägenhet........=) och morsdag firande i farmors torp.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0