Nu är det spännande.

Har nu suttit och titta på Let´s dance, just nu är det paus och  nyheter sen är det den otroligt spännande finalen.
Undrar vem som vinner det är ju så lika just nu det skiljer bara 3 poäng mellan paren, så det är definitivt folket som avgör vem som vinner.

Min Favorit......... jag tycker att Laila ska vinna hon är riktigt duktig, den sista dansen dom gjorde var så otroligt fin det var den bästa dans jag sett i Let´s dance någonsin.

Men Magnus är också jätte bra, vem kunde tro att ett sånt muskelberg kunde röra sig så bra, kul att han kommit så långt.

Så nu är det bara att vänta och se vem som vinner jag är riktigt spänd.


Magnus eller Laila.........vem ska det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0