God morgon.

Ja idag var det väll egentligen ingen riktigt god morgon, både jag och Denwer sov när mamma ringde och sa att min lillebror kommer en sväng innan skolan.
Så det var bara för oss allt se till att vakna så han hade någon att prata med, annars hade vi gärna sovit en stund till.

Denwer blev jätte glad när morbror Jimmy kom en sväng och hälsade på, han busade och stojade massor.....ha ha ha.

Nu har vi ätit frukost för en stund sedan sen blev det lite lek och nu sitter jag en stund vid datorn medan Denwer leker lite själv, fast det är klart han försöker få min uppmärksamhet messt hela tiden.......han e så söt så.



Här försöker han klättra upp på sin gåstol, vilket han lyckats med ett par gånger nu.
Han lär sig ortoligt fort.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Jasså ni är friska nu eller ? Ja han vill nog leka lite med dig också inte bara själv men det gåtr ju jätte bra att leka lite själv också // Julia kramizzzzar Puzz

2009-03-12 @ 19:52:58
Postat av: shall

Japp vi är friska, var en kort variant av magsjukan.

2009-03-13 @ 07:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0