En smällande överaskning mitt i natten.

Idag har vi varit på kalas nästan hela dagen, min pappa fyllde nämligen 50år så från klockan14:00 idag var vi där och grattade honom.

Under natten till idag vaknade pappa, mamma och min lille bror som fortfarande bor hemma utav att det började smälla som bara den utan för deras sovrumsfönster, pappa gick upp utan att tända för att kunna se bättre ut i mörkret.

Smällandet hade då slutat och pappa vankade fram och tillbaka för att kunna se vad det var, dock utan resultat så alla gick och lade sig i sina sängar igen för att fortsätta sova.
När han precis somnat om vaknade han av att någon satt i hans bil och höll inne tutan, så han gick upp och tände ytterlampan för att sedan höra en rejäl smäll.

Detta var en jätte stor raket som "någon" skjutit upp och som troligen väckt dom närmsta grannarna.

Allt detta var lite bus utav några vänner och släktingar, men jag säger inte vem, var, när eller hur....ha ha ha.

Men självklart hade pappa sina aningar om vilka det kunde vara......men han tyckte allt att det var riktigt roligt att det kom någon och busade lite med honom.





Grattis pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0