Idag ska jag till jobbet.

Idag ska jag åka till jobbet, var ett tag sedan man var där nu.

Har varit mammaledig i ett år och ska nu börja jobba i April, så idag blir det ett litet möte med min nya chef.
För det har dom hunnit byta medans jag var borta, känns helt okej visste om detta innan och har jobbat med henne tidigare vilket känns skönt.

Vi ska sätta oss ner och försöka lägga upp en bra plan på hur jag ska jobba, så att det blir någorlunda bra för både mig och jobbet.
Får hoppas att vi kan komma fram till någon bra lösning, vill helst inte sluta sent varje dag som jag i stort sett gjorde tidigare, man missar allt för mycket tid med Denwer då.

Ska bli riktigt kul att träffa alla söta jobbarkompisar igen :)

Ne nu måste jag börja göra mig i ordning så jag kommer i tid.

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-25 @ 20:49:49
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: carro

vi får hoppas att du får ett bra schema. vad tiden går fort känns inte som du har varit hemma ett år =)kram kram

2009-02-25 @ 23:55:11
URL: http://pixistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0