Vilket väder.

Vilket otroligt fint väder det är idag, jag och Denwer har varit ute en sväng och plockat i massa lådor vi ej packat upp än. Passade även på att leka en stund på balkongen i det härliga vädret, Denwer tyckte att det var jätte skönt att vara ute en stund.

Man får sån himla bra energi av solen vilket är skönt för det behövs verkligen nu. Denwer sover och jag har passat på att bära ut saker till garaget som ska till återvinningen, tänkte att jag skulle ut och sätta mig en liten stund i solen och läsa vecko revyn innan Denwer vaknar.

Idag är det städning som gäller för i morgon är det stort kalas här hos oss och alla som inte sett huset än ska gå husesyn.

Så nu gäller det att jag sätter i gång......känner egentligen inte för det nu när det är så fint väder.


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: ja visst var dom fina! :D

2009-04-04 @ 22:51:29
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: Johanna/stAig

jag satt också ute i solek igår och läste VR, urmysigt :)

2009-04-05 @ 13:55:07
URL: http://vahva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0