Shopping

Igår skulle vi kanske ha hittat på nått med Sanna och Dennis, men det blev inte av.

Vi var hos Ted´s mamma ett bra tag och sen kände vi oss så sega, vi tänkte ringa till dom när vi åkte från svärmor.
Men senare fick jag ett sms från Sanna som skrev att dom var jätte trötta, tur tyckte vi då vi me var trötta, då blir ingen besviken.

Så det blev en sväng till Skövde med dom idag istället vilket var jätte roligt.
Hade inga pengar att handla för direkt men det var bara skönt att komma iväg och göra något.

Det enda jag köpte var 3-par halksockar åt Denwer vilket han verkligen behövde.
Jag hittade dock en fin kjol som var hög i midjan, precis vad jag ville ha men jag kände att jag inte hade pengar så jag struntade i att köpa den. *känns lite pissigt nu men*.

Vi hade tänkt passa på att äta på en Kina restauran när vi ända var i Skövde, men det var så dyrt tyckte vi 170kr + dricka vilket blir nästan 200kr per person det var lite för mycket för våran plånbok så det fick bli McDonalds istället. 150kr för både mig och Ted billigt och bra, får ta och äta på en finare restaurang en annan dag när vi har mer pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp det får vi göra=) kanske danmark med?.. kramelikram;)

2008-11-17 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0