sov dags.

Blev väldigt besviken förut då jag köpt en jätte söt klänning som jag verkligen gillade jätte mycket men då jag inte han prova i butiken så köpte jag den och provade hemma.

Men till min stora besvikelse så är klänningen för stor och sitter inte alls som jag önskat så jag ska se om jag hinner byta den i morgon men jag skulle behöva prova den i en annan storlek fast jag har inte tid, har bara 30min rast och då ska jag hinna äta också. Är inte direkt känd för att äta fort men jag ska göra mitt bästa och se om jag kan hinna prova vill så gärna ha den.

Vi får väll se om jag kommer hem med nått nytt imorgon eller inte.

Men nu är det sovdags som gäller för min del.



Kommentarer
Postat av: sanna

aj då..så typiskt! vad ska ni göra annars i helgen då?? krams

2009-05-30 @ 09:51:32
Postat av: shall

Det blir nog lugnt för våran del, ska hjälpa Peter att flyttsdäda imorgon och flytta hit lite saker vi fått av honom.



Ni då, blir det Mariestad ikväll eller????

Eller bara ta det lugnt kanske.



kram

2009-05-30 @ 20:01:46
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0