Trött trött.

Ho ho ho, vad trött jag är, har tänkt gå och lägga mig snart och titta lite på tv en stund sen så ska jag allt sova.
Sitter bara här och gäspar en massa.....

Imorgon så får vi ta och åka in till Götene en sväng måste köpa smör och kycklingbuljong ska även skicka 2 paket med posten så jag hoppas att posten på ica har öppet en stund även på Lördagar.

Kom och tänka på att vi även skulle behöva åka till återvinningen med alla glasburkar, mjölkpaket och plåtburkar mm.
Det blir en hel del sånt och nu behöver vi verkligen tömma vårt "lager" här hemma. Måste skriva upp vilka dagar dom har öppet, tänker på det ofta men ändå så har jag glömt det varenda gång.


Ne nu blir det sängen och lite tv tittande, Samantha på 4:an vi 22:40 tror jag att det var.

En grymt bra serie enligt mig :)


Natti.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hua! Johan var på återvinningen förut... fullt med folk lång kö och kallabalik! men deras öppetider står på internet, så det är bara kika där, tror det är tisdagar el torsdagar de har öppet lääänge, e bra! måndagar e det iaf stängt har gjort den tabben många gånger! Ha en bra lördag!! Kram

2009-03-07 @ 12:34:57
Postat av: vesna

Vilken fin blogg du har :)

2009-03-07 @ 16:29:52
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, trevlig lördag!

2009-03-07 @ 17:44:40
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: shall

Åh vad bra, då ska jag allt ta och gå in och titta när dom har öppet.



Måste åka dit snart och tömma lite.

2009-03-08 @ 17:50:46
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0