Vill ha sommar.

Det gick jätte bra på BVC idag, Denwer var lika lugn och snäll som vanligt.
Han vägdes och mättes, och allt såg jätte bra ut.

Nästa gång vi ska till BVC så är det vaccination, uuuuu. Jag gillar inte sprutor alls, får hoppas att Ted är ledig då så han kan följa med och hålla i Denwer.
Vill inte att jag skrämmer upp honom så han också blir rädd.


Undrar vad jag ska hitta på för något att äta idag, har haft idé torka på matfronten ett bra tag nu.
Vill ha sommar så man kan sitta ute och grilla, det har jag längtat efter länge nu.

Dax att fixa nått att äta......

Kommentarer
Postat av: isabella

var sköterskan snäll? snart så händer det att ni flyttar, ni kommer säkert få det jätte fint!!

2009-01-15 @ 16:29:04
Postat av: Anonym

hej hej..vad skönt att det gick bra=) ja jag e ju också jätte rädd för sprutor så dennis får alltid hålla rivher...går det bra nu när ted jobbar helg?? skönt nu när ni flyttar kan jag tänka mig=) vi får träffas någon dag o mysa lite..kram kram på er..

2009-01-15 @ 19:31:30
Postat av: Anonym

o just det..hehe jag vill också ha sommar nu, börjar bli trött på mörkret!! men det går ju mot ljusare tider nu, så det smäller nog bara till så e sommaren här!!

2009-01-15 @ 19:33:55
Postat av: sanna

det var sanna som skrev då..hmm vet inte varför det inte kom med..o ja jag skrev i det..heheh =)

2009-01-15 @ 19:35:02
Postat av: shall

Ja sköterskan var jätte snäll:)



Nu är det inte alls långt kvar...

2009-01-15 @ 22:02:06
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: shall

Ja det är allt tur att vi har våra karlar.



Än så länge tycker jag att det har gått bra när Ted jobbat helg, men det är ju klart att det är lite tråkigt. Det är då alla andra är lediga och man brukar hälsa på folk tillsammans, men nu går ju inte det lika bra tyvärr.



Inför flytten så är det jätte bra, då är han hemma nästan hela veckan så vi kan packa och förbereda:)



Visst vi måste träffas och hitta på nått snart, miss you. Film kväll snart kanske!



Vi får hoppas att sommaren kommer snart...

2009-01-15 @ 22:33:26
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0