Nu har jag börjat blogga precis som så många andra.......

Hej hå.

Nu är jag som så många andra, en bloggare.

Detta är helt nytt för mig, började läsa lite bloggar för ett tag sen och tyckte det verkade kul.
ska nu försöka ta mig fram här i blogg världen, vilken säkert inte är så lätt.
Det finns så många, hur ska någon kunna hitta mig och sen även falla tycke för min blogg?????
Ja det är den stora frågan.

ska försöka komma på hur man gör nu bara.


Kom gärna med tipps och ideér hur jag kan göra min blogg finare, är inte så tecknisk.





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej gumman! Välkomen in i bloggvärlden!!! Kram den lilla i källby

2008-10-02 @ 21:25:26
Postat av: Shall

2008-10-02 @ 23:09:21
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Shall

Tack tack....äntligen ett meddelande.

vad kul.

2008-10-02 @ 23:10:50
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0