OBH Nordica Supreme Non-Stick....Buzzador

Jag är en Buzzador och håller just nu på och testar OBH Nordicas jätte fina Supreme Non-Stick serie och är hittills jätte nöjd.
Här kommer lite bilder på vad jag testat att göra med alla fina redskap.






Vi använde oss utav OBH Nordicas  Oden kockkniv 15 cm när vi skar frukt och kött till min dotters dop och var så nöjda kniven har lagom tyngd och skar snabbt och lätt igenom allt vi provade.


Här kokar vi ägg i
Supreme Non-Stick kastrull 1,5 , vilket som tyvärr inte syns på bilden är att det är ett lock till som har hål i kanten vilket gör att man kan hälla av vattnet från äggen med locket på utan att äggen trillar ur......jätte bra...det gillar jag.


Testade att steka ägg i
Supreme Non-Stick stekpanna Ø 28 cm och så klart utan att använda smör vilket kändes jätte konstigt men visade sig sedan vara otroligt bra. Inget smör och heller inget ägg som fastnade helt otroligt tyckte jag då jag tidigare testa stekpannor med samma egenskaper utan att dom fungerat men denna höll vad den lovade.


Här blev det köttfärs och makaroner till middag.  Hade inget smör i stekpannan vilket fortfarande känns konstigt då man alltid använt det förut, köttfärsen fastnade inte alls utan bryntes jätte fint. Till makaronerna slapp jag ta fram durkslaget då även
Supreme Non-Stick gryta 3,0 l har lock med hål i kanten och hällpipar  på båda sidor så det gick snabbt och lätt att hälla av makaronerna och ingen extra disk heller vilket är ett stort plus...avskyr att diska durkslaget.


Även nudlar gick bra att både tillaga och hälla av, inte en endaste liten nudelbit åkte ur när jag hällde av dom.

Här kommer bilder med locket på så ni kan se vad jag menar med hål i kanten på locket.




Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är shallball): 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.


Hälsningar,
shallball

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du skicka tillbaka redskapen sen?

2011-06-16 @ 18:16:46
Postat av: sanna och wilma

annanas är riktigt gott!! :-)

2011-06-16 @ 21:24:17
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Postat av: shall

SV: Nej jag behöver inte skicka tillbaka sakerna sen.

Fast detta erbjudande om att få prova OBH Nordicas saker var inte gratis utan kostade lite men var betydligt billigare än i butik.



Alla andra saker jag testat från Buzzador har varit gratis.



Mvh

2011-06-17 @ 20:35:01
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Svar: Vad roligt. Hoppas du hittar ett! =)

2011-06-21 @ 11:22:55
URL: http://alvaasp.se
Postat av: mie

Hej! Hoppas du har en bra dag :)

Skulle du vilja göra mig en tjänst? :)

Rösta på nummer 7 här:

http://joonnas.beldo.se/entry/18267

Det skulle betyda jättemycket för mig! Kommentera bara på min blogg att du har röstat så länkar jag dig!

Kram ♥

2011-06-21 @ 21:04:41
URL: http://mieevnice.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Jag är också buzzador men fick inte möjlighet att testa det där paketet tyvärr, det skulle varit perfekt då jag matbloggar. Hoppas du är nöjd med grejerna. Det sägs ju att det ska vara kvalité.

2011-06-21 @ 23:06:00
URL: http://www.matsafari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0