Super väder igår.

Igår var det helt underbart väder och vi som har morgon sol på våran balkong passade på att sitta ute och äta frukost vilket resulterade i att jag inte alls ville åka till jobbet......jag ville va i solen.

Men nej nej jobba det måste man så efter den underbara frukosten fick jag allt pallra mig iväg till jobbet.






Se så underbart fint vädret var.

Efter som att jag är ledig idag så hade jag hoppats på lika fint väder denna dag så jag kunde vara ute i solen och gotta mig.
Men sådan tur hade jag inte utan vädret idag blev väldigt mulet och tråkigt solen har kikat fram en gång jippi.

Det är synd att man inte kan bestämma vädret själv ibland alltså för då hade jag bestämt att det skulle vara soligt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0