Konfirmation.

Min lille bror tog konfirmation idag men jag jobbade så jag kunde inte vara med i kyrkan vilket Ted inte heller kunde vara, det var bara Denwer som kunde komma från våran familj då mamma och pappa passade honom medan vi jobbade.

Det hade gått jätte bra i kyrkan som tur är så är Denwer oftast inte så skrikig av sig så det hade gått jätte bra han hade dock gått fram och tillbaka i kyrkan men det var inget som störde.......barn måste få röra lite på sig det blir ju jätte tråkigt att bara sitta stilla hela tiden.

Efter att jag slutat jobbet så åkte jag direkt till mamma och pappa för att gratta jimmy och äta massor med god mat mmmm var riktigt hungrig efter en dag på jobbet, missade att ta med mig en smörgås så jag fick äta en kaka vilket inte var speciellt mättande men det fick gå.


Denwer älskar att springa runt med sopborsten och sopskyffeln hemma hos sin mormor och morfar det är det första han springer och hämtar när han kommer dit.......*så sött*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0