Gräsklippare.

Efter att jag slutat jobbet idag så åkte vi för att titta på gräsklippare vilket inte är speciellt lätt det är jätte svårt att veta vad man ska ha för något. Men efter lite letande så hittade vi vad vi tror är en bra gräsklippare för oss och våran gräsmatta så vi slog till och köpte den redan idag, pappa och mamma var nämligen i närheten så dom kunde svänga in och ta klipparen på pappas pickup.

Så nu är vi gräsklippsägare......hi hi behövde verkligen ha en klippare i dagarna då gräset börjat bli riktigt långt.
När vi kom hem satte Ted igång den och provade med en gång, det slutade med att han klippte hela gräsmattan medan jag och Denwer lagade mat och gjorde rabarberpaj.

Tror att det tog ca 2 timmar att klippa hela våran gräsmatta och det är helt okej för den är rätt så stor.

missade att ta en bild på klipparen men jag han ta en på pajen efter att jag tagit......hmmm



Provade ett nytt paj "skal" på den här pajen gjorde det så att det blev lite kola aktigt och knaprigt.....det var riktigt gott faktiskt fast jag tyckte att det var lite mycket smör men det ändrar jag till nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Ja, men precis! det är ju onödigt :)



Ha en mysig fredag!

2009-05-08 @ 05:00:39
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Petra

åh nu blev jag sugen på att baka! :)

2009-05-08 @ 09:40:03
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Gräsklippare

Verkar ha varit en bra gräsklippare då han fortsatte att klippa hela gräsmattan =) /A

2014-04-11 @ 09:31:07
URL: http://xn--grsklippare-m8a.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0