Balkong

Igår hade vi jätte fint väder här hemma så vi passade på att sitt ute och äta frukost som alla andra soliga dagar då vädret tillåter.

Tyvärr så har vi extremt mycket pollen hos oss därav tog vi upp slangen för att spola av hela balkongen som var alldeles gul.

Denwer gillade att hjälpa till och spruta vatten och efter många vurpor på det blöta och mycket hala golvet så var han jätte blöt, även jag hade fått mig en dusch av vattnet rakt i ansiktet vilket var mindre roligt för mig.


Här halkade Denwer ett antal gånger men han hade jätte roligt i allt vatten som låg kvar.



Lite renare lite bättre.....=)

Fast det dröjer inte länge för än det är lika gult som förut tror jag, om ända allt pollen kunnde ta slut någon gång snart känner att det har varit så här riktigt länge nu.

Stackars alla allergiker säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0