Viken hemsk morgon.

Jag vaknade kl 05:40 av att Denwer började gråta, jag vände honom rätt i sängen och gav honom nappen så att han förhoppningsvis skulle somna om. Vilket han gjorde på bara någon sekund phu tänkte jag och la mig i sägen för att sova vidare då jag hör ett skrapande på sovrumsdörren, det var katterna.

Dom hade såklart vaknat när Denwer skrek och nu begärde dom frukost......jag chasar lite för att se om dom ger sig men nej dom fortsätter. Jag rusar upp ur sängen ganska så irriterad av att dom aldrig ger sig, Denwer har såklart vaknat och står nu upp i sängen och skriker. Jag rusar ut i köket för att ge katterna sin mat och göra en flaska välling åt Denwer.



När Denwer ätit färdigt så somnade han om ganska så snart och precis när jag somnat så ringer hemtelefonen, det var mamma som ringde och talade om min hon kommer bort med min lillebror om några minuter, så det var bara att traska upp ur sängen. Han var här ca 06:45, när jag skcikat min bror med bussen så gick jag och Denwer in i sovrummet för att titta lite på tv.

Efter ett tag vaknade Ted och mådde dåligt, han gick upp och spydde stackarn för att sen komma tillbaks och lägga sig igen. Denwer somnade i mitt knä men efeter en lite stund hör jag ett ulkande och det lät nästan som om att han spydde, jag tittar ner och då ser jag bara hur nappen åker ur och han spyr på hela sig och mig. Det var bara att resa sig upp och skynda in till badrumet av med alla hans kläder och spola upp ett bad.

Nu ligger mina stackars pojkar i sovrummet och sover förmodligen så är det någon influensa :( Ted har över 40 graders feber men Denwer har klarat sig från den än så länge.

Väntar nu bara på att jag ska bli sjuk......... men jag vill inte, snälla skona mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, hoppas verkligen att du får hålla dig frisk... någon måste ju orka ta hand om pojkarna;.) Och vi vet ju alla hur ynkliga de blir när de är sjuka;.)



Nej, uscha, hoppas det vänder för er snart!



Bilden var himla söt i alla fall:.)

2009-03-09 @ 16:47:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Julia

Ååååå nej säg inte att jag också kommer bli sjuk efter som var hos er i går och Denwer var hos B-m men det kan ju inte någon råför ju sånt är livet :''( Bli inte sjuk du me nu bara !!!! håll dig frisk nu.... Vad äkligt att han spyde i ditt och hans knä bara men sånt händer som sakt Sånt är LIVET!! krya på er nu och ha det gott hejdå :D snälla försök logga in på msn om du hinner Hejdå Kramiz Kramizar (jag skriver Kramiz i stället för Kramis för tycker att det är finar att skriva Kramiz)

2009-03-09 @ 17:26:17
Postat av: sanna

usch vad jobbigt!! inte kul att spy...hoppas du håller dig frisk..kramelikram=)

2009-03-09 @ 17:53:12
Postat av: Sanna

Hej. Om du känner för det är du välkommen till min så kallade bloppis där jag säljer iväg alla mina senaste impulsköp. Bland annat svarta slitna jeans, lackleggings, slitna ljusa jeansshorts, en Rolling stones thirt, sidenjackor, cheapmonday jeans, leopardcardigans, rosa high heels samt adidas hoods. Kanske finns det något som är rätt för just dig?

2009-03-10 @ 12:13:27
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale
Postat av: carro

inte kul att bli sjuk vi får hoppas att du klara dig och att gulliga Denver o ted blir friska snart.Kram kram

2009-03-10 @ 13:02:08
URL: http://pixistar.blogg.se/
Postat av: chili

naw så söt..haha

2009-03-10 @ 15:11:19
URL: http://snaskbyttan.blogspot.com
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Love oranges" och ställa en fråga till mig! då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-10 @ 16:38:04
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Begonia

vill du läsa om någonting otroligt sjukt? en pojke sköts utanför mitt gamla hus i min hemstad idag. och i den här staden känner vi alla varandra. KOlla in min blogg nu och läs om hur polisen sköt den 16åriga killen.



Ha det bra! ;D

2009-03-10 @ 16:55:14
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Marie

Nej, vilken söt bild! :)

2009-03-10 @ 19:07:02
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0