Städdag....

Idag blir det städdag efter som att vi ska ha kalas här i morgon, min lille kille fyller ju 1år imorgon. Det känns helt ofattbart att han redan är 1år liksom, jag har inte hängt med det minsta.....:)

Så nu kommer svärmor snart hit en sväng och passar Denwer medan vi kan städar lite, händer inte så jätte mycket när man måste leka och passa honom samtidigt som man städar.

Igår kväll tittade vi på melodifestivalen......detta året tyckte jag det var riktigt svårt. Det fanns riktigt många bra bidrag så vi röstade på ett par stycken, hade ingen självklar vinnare.

Men jag är ganska nöjd ändå, hon som vann är riktigt duktig på det hon gör och låten var väldigt annorlunda. Jag är iaf glad att inte Carolin af ugglas eller vad hon nu heter vann, sen hade det nog kvittat vem av dom andra som van bara det inte blev hon.

Vet att många verkligen tyckte om henne och hennes låt, men det gjorde inte jag.


Är ni nöjda med melodifestivalen, vann rätt låt?




Kommentarer
Postat av: mimmi (Helen)

hej gumman :D

Naaaw han e så söt er lille grabb :D ja,jag har inte fattat de hela ens att du har en liten ;) de har hänt så mycke sen sist..(o så kan ja väl erkänna att ja inte riktigt vill tro på att vi börjar bli gammla;) ) He he ja... jag i ett nötskal.. Ska ni fira dig sammtidigt kanske? De e ju som du säger,ingen dålig födelsedags present du fick förra året ;D JA de va verkligen en himmla tur att inte af ugglas vann! jisses,de va bland de sämsta jag hört...! pust ta hand om er. kraam

2009-03-15 @ 13:02:57
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fel låt vann!

2009-03-15 @ 13:40:56
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken söt liten kille :)

2009-03-15 @ 14:48:34
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Julia

Hihi mm jag tycker att hon som vann var inte bra men bättre än Caroline af ugglas i allafall! Gratis i för skott <33 :)

2009-03-15 @ 18:21:06
Postat av: linn

jag tyckte att det var rätt låt som vann. Den är liksom inte en i mängden oså:)



hihi.söt bild förresten!

2009-03-15 @ 21:51:53
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0