Mer Örebro/Ikea

Inne på Ikea hittade en mycket snygg påsk utstyrsel.


Undra om Denwer skulle skratta eller gråta om han fick se mig i den här.....men jag och Ted hade riktigt kul.


Fjong sa det och så åkte den av precis när Ted skulle ta ett kort.....neeej tror jag att jag skriker!!!!


Ted fick vara prinsessa.......så sött.


Efter ungefär halva Ikea så var det dags för mat......man blir väldigt hungrig av att springa runt i affärer och leta.
Var så snabb på maten att jag missade ta ett kort, men efterrätten hann vara med på bild.

I morgon ska jag försöka ta och lägga upp lite bilder på vad jag shoppade idag.......det var en hel del=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0