Målat naglarna....

Idag tog jag mig tid till att måla naglarna vilket jag inte hunnit göra på rejält länge, det var riktigt kul och snyggt blev det också. Brukade tidigare greja med naglarna ganska så ofta men nu finns det inte riktigt tid till det tyvärr så jag skaffade mig tid till det idag, såg att jag verkligen behövde fixa naglarna.


Så här tråkiga var mina naglar innan.

         
Detta använde jag mig av idag: Först filade jag naglarna jämna och fina för att sedan måla på ett lager med Depends nagelstärkare, sen hittade jag ett ljusrosa nagellack från Nivea som jag målade på när nagelstärkaren torkat ordentligt. Efter detta använde jag mig av ett allt i ett lack som jag tog som överlack så att det rosa lacket är ordentligt skyddat och ej slits bort så fort.


Och resultatet blev jätte bra, nu är jag riktigt nöjd med mina naglar igen =)

Kommentarer
Postat av: Therése

dina naglar är verkligen fina. De ser så hälsosamma ut (låter kanske konstigt, men de gör verkligen det...) och visst är väl niveas lack fint? Använde det själv nyss, ny pärla i samlingen!

2009-03-20 @ 13:55:53
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Julia

Men dina naglar är ju alltid fina !!! utokm när den gick av du vet när den var spetsig om du kommer ihåg !! Men ha det bra !! :D Kramizzzzz!

2009-03-21 @ 10:33:18
Postat av: shall

Hi hi hi, ja jag mins och då såg den riktigt rolig ur, men den nageln är fin igen:)

2009-03-21 @ 10:47:58
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: mimmi-Helen

du tjejen...du har haft fina naglar sen första gången vi sågs ju ;) avundsjuk ;)kram

2009-03-23 @ 14:13:13
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0