I väntan på maten.

Nu har jag och Denwer satt igång maten, kyckling är så bra att laga i ugn, den sköter sig nästan helt självt.

Denwer leker för fulla segel med damsugaren och jag sitter vid datorn, passar maten och leker med Denwer allt på en gång, det gäller att vara effektiv.



Sprang precis iväg och tittade till kycklingen och den såg jätte bra ut, riset hade börjat koka så jag fick sänka värmen där lite. Nu tror jag att det ska klara sig ett tag i köket utan att jag står och vakar över det.


Vad blir/blev det för mat hemma hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Mariah

ser gott ut!,här blev det pasta med köttbullar.

2009-03-05 @ 18:29:33
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: sanna

mm kyckling e gott=) här blev det typ ingen mat för mig, e sjuk igen..sjukskriven till nästa fre..

2009-03-05 @ 19:21:00
Postat av: Julia

Här blev det inte så mycket met men innan jag komhem typ vid 19.00 meninnan det åt jag hos en kompis Emelei och vi åt Pannkaka :D Det var jätte gott dock att jag åt det i går och innan jag åkte till henne men det var gott .....Kyckling och Ris är mycket gott. Godare en Pannkaka tycker jag vad tycker du är godastHejdå Kramizzz!!

2009-03-05 @ 20:08:12
Postat av: shall

Svar till sanna:



Åhhh nej är du sjukskriven, inte bra alls.

Vad kan ha hänt stackars dig.



Du får allt se till att bli frisk snart, hade ju tänkt att vi kanske kunde hitta på nått den 14:e. Men vi får hörs om detta, hoppas du blir bättre.



kram på dig

2009-03-05 @ 22:54:46
Postat av: Tittie

Haha vi åt samma som du =)

2009-03-05 @ 23:02:28
URL: http://nyttliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till Julia:



Ja det var ju tur att du fick lite att äta i alla fall. Jag gillar mest kyckling och ris, är inte så jätte mycket för pannkakor.



kram

2009-03-05 @ 23:08:18
Postat av: Lina

Hej, menar du våran "blå" kisse..elr den vita? Hittade ingen bild på din katt i bloggen. Hoppas du haft en trevlig kväll.

2009-03-06 @ 00:30:50
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0