Vår midsommar.

Självklart så jobbade både jag och Ted på midsommarafton och Denwer var hos mormor och morfar under tiden. Efter jag slutat åkte jag såklat och hämtade Denwer, fick honom till att somna för att sedan börja med maten.



När alla hade kommit så hjälptes vi åt att fixa all den goda maten det fanns verkligen något till alla och lite till.


Färskpotatis, bearnaise dipp kött och grönsaksgratäng.

Så här såg min midsommar tallrik ut mmmm det var helt underbart gott, färskpotatis är bland det bästa jag vet.

Vi åt och åt och åt tills vi var jätte mätta men fram kom godis skålen ändå och jag tror nog att alla var i den och åt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0