Student i Lidköping.

Idag var det student i Lidköping själv så såg jag inte speciellt mycket utav detta då jag jobbade men jag hörde en del, dom sjöng och ropade så det hördes ända in i butiken.

Precis som det ska vara.

GRATTIS till alla studenter.


När jag åkte hem från jobbet höll dom fortfarande på att åka runt på sina släp, så när jag skulle åka ut från parkeringen var det en jätte lång kö med bilar som stod och väntade på att få åka.

Men efter en lång väntan fick även jag fara hemåt.


Kommentarer
Postat av: Terese

Det tycker jag att du ska göra.

et är det värt. :)

2009-06-15 @ 23:19:01
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0