Morsdag.

Vi firade morsdag på min farmors torp vädret var toppen och grillen stod på max.....hi hi.

Vi åt väldigt gott grillat kött och potatisgratäng efter maten blev det silvia kaka mmm den är smarrig, en av min farmors specialare.



Efet all mat och allt fika så gick vi ner till studsmatta, lyckades fånga Ted och Denwer på bild när dom hoppade.

Denwer  skrattade så ha tjöt när dom hoppade det var jätte rolig jag bara stod vid sidan och skrattade av glädje och av Denwers skratt man blir så glad när han skrattar.

 

Kommentarer
Postat av: inspector

Hahaha



Det ser ju jätte roligt ut!





Kom in och kolla på min nya sida om ni vill.

Nystartad men följ den gärna så kommer inspectorgadget att bli glad

2009-06-03 @ 18:18:26
URL: http://inspectorgadget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0