Medicinen har hjälpt.

Idag vaknade Denwer 06.45 och ville inte sova mer.
Jag gjorde mitt bästa för att han skulle somna om, utan att lyckas.
Kände att jag inte ville stiga ur sängen riktigt så tidigt så vi låg kvar ett tag till.

När vi kom upp så hade vi inget bröd hemma, hade glömt av att köpa det igår. Gjorde gröt åt Denwer och försökte få upp Ted ur sängen så han kunde åka och handla frukost åt oss.

Denwer har feber igen, omkring 38 grader.  Min feber har heller inte gett sig, men den är lägre så man orkar lite mer.
Hostmedicinen vi fick har faktiskt hjälpt lite, han har inte alls hostat lika mycket i natt vilket känns skönt.
Hostan är kvar men den kommer inte riktigt lika ofta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0