idag.....

Idag kom mamma och hälsade på en stund, hon hade varit och tränat och hade lite tid över innan hon skulle hem och laga mat.
Denwer blev jätte glad av att se sin mormor och försökte som vanligt slita av hennes halsband, utan att lyckas.

Direkt efter att mamma gått plingade det på dörren hmmm tänkte jag, vem kan det vara?

Det var min bror som kom förbi en snabb sväng innan han skulle till mamma och pappa och meka.
Han hade med sig en stor bit brieost som jag och mamma skulle få dela på mmmmm vad gott *gillar brieost*

Han hade fått en massa ost från jobbet som han inte orkade/hann äta upp.....tur för mig och mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0