Handlat.....

Jag och Denwer hade tänkt ta en promenad fram och handla förut, men vi hittade inte nyckeln till garaget där vagnen står.

Vi fick ta bilen istället, vilket kanske egentligen var bra.
Det blåste och var jätte kallt ute, man blev jätte kall av att bara gå från bilen till affären huuuuu.



Lite god bitar från våran runda i affären.
Denwer fick massa mat burkar, han hade inte så många smaker kvar i kylen så det var dags att fylla på.

Fixade även 2st drycker till honom som han ska ha hos sin mormor och morfar. Deras vatten är inte så bra, så jag tänkte att han kan ha dom stående där ifall vi inta har med tillräckligt med vatten eller annat för honom att dricka.

Sen såg jag en jätte god choklad kaka liggandes i hyllan som bara ropade mitt namn,  jag var bara tvungen att köpa den.

Har varit extremt sugen på choklad ett bra tag nu, så jag passade på att testa den här samaken.

Jag gillade den men märkte att den bör ätas långsamt, då den smakade mycket bättre än när jag åt den snabbt.

Kommentarer
Postat av: Line

mysigt :)

2009-01-17 @ 20:34:23
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0