Dålig uppdatering

Hej hå.

Har varit lite dålig på att uppdatera, men som ni kanske läst så är jag sjuk och det håller i sig.

Igår hade jag 39,9 grader vilket inte alls var kul, nu under dagen har jag mått lite bättre och passat på att vila.
Tyvärr så har febern börjat komma igen så jag tänkte passa på att lägga ett inlägg innan det blir värre.

Denwer har inte haft någon feber på hela dagen vilket är skönt, vi får hoppas att han slipper det nu. Han har fortfarande hosta och  är lite hes men det verkar bli bättre.
Ted har inte heller han haft någon feber men har hosta och är allmänt små sjuk fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Julia

vad bra att ni håller på att bli bra igen i dag har jag varigt hos Brittan jag sov där och sen så åkte vi skridskor jätte kul :) kan du åka skridskor? det tror jag!!hoppas att ni hinner packa till flytten för annars blir det nog lite jobbigt!! bli friska nu hoppas ni blir bra snart så kanske vi kan ses snart om du blir frisk hadet gott!!!!!!!!

2009-01-05 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0