Ännu en dag....

Nu har Ted varit sjuk sen nyårsafton alltså i 3dagar, när ska det går över?
När vi ringde till sjukvårdsrådgivningen så trodde dom att han har fått influensan som går nu och att han troligen kommer vara sjuk i 5dagar.

Fick reda på att min brors tjej också blev sjuk på nyårsafton och har även hon varit sängliggandes precis om Ted, fy vad tråkigt alltså. Antar att det är ganska många andra som är i samma situation som dom och ligger sjuka hemma.

Nu hoppas jag bara på att jag och Denwer inte blir smittade, men troligen så kommer vi att bli det sa dom på sjukvårdsrådgivningen.
Men jag hoppas att vi slipper ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0