Dom första dagarna på jobbet igen.

Nu har jag jobbat både min första och min andra dag på jobbet igen efter min mammaledighet och jag måste säga att det faktiskt kändes bra.
Kommer säkert känna sen när sommaren kommer att jag hellre skulle velat vara hemma lite längre men mina mammadagar räckte tyvärr inte så vi fick ändra på våra planer.

I och med att vi köpte hus så blev jag tvungen att ta ut fler mammadagar för att få ut mer pengar. då sprang dagarna iväg och jag fick lov att offra min sommar som jag så gärna velat tillbringa med Denwer innan jag börjat jobba igen.

Men men jag är glad ändå, nu har vi hus och det är något som vi verkligen längtat efter riktig länge och då fick jag lov att offra min sommar för detta såklart.
Jag kommer ju kunna umgås med Denwer ändå fast inte riktigt lika mycket bara.

Har självklart saknat Denwer massor medan jag jobbat men det är så mycket att göra så jag hinner knappt tänka på nått annat än mitt arbete och på vad jag ska göra här näst.

Det är helt klart just nu riktigt kul att vara tillbaka på jobbet ,har längtat lite efter att se alla nya produkter och gå igenom hela avdelningen så det är lite av vad jag roat mig med idag plus mycket mycket mer.


Detta stora påskägg stod på bordet i vårat lunchrum fyllt med massa godis......mmmm självklart så stoppade jag i mig en och annan =)


Kommentarer
Postat av: carro

mums vad gott =) skönt att höra att det gick bra att komma tebax. kram kram på dig

2009-04-07 @ 23:11:48
URL: http://pixistar.blogg.se/
Postat av: mimmi

Heeej, å vad kul :D

avundsjuk skulle oxå vilja jobba...men får inte för tillfället :(

Längtar till företagsstarten!

Nu har jag varit dålig på att blogga en tid, de har varit fullt upp med lite allt möjligt.. ;)Men nu ska ja försöka hinna med igen. Hoppas allt e bra med er. kramar Helen

2009-04-08 @ 09:05:36
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

haha störigaste med påsken :P man får påskägg så man trycker i sig massa godis ^^

2009-04-08 @ 23:13:06
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: sanna

hm glöm inte bort att blogga nu bara..hehe=)kramkram...

2009-04-09 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0