Piroger.....

Till middag försökte jag mig på att göra piroger, har nog endast gjort det en gång förut men jag tänkte att det kunde vara kul med nått nytt.


Här är pirogerna innan dom åkte in i ugnen.


Här har dom varit i ugnen en stund, råkade bränna dom lite grann men det gör inget. Ted är inte så kinkig så han tar dom mörkaste och jag får dom ljusaste =)

Tyvärr så blev pirogerna lite torra men väldigt goda ändå, jag hoppas på att dom blir lite bättre nästa gång jag provar. Kanske tar ett annat recept på degen nästa gång var tvungen att ta ett utan jäst den här gången då jag inte hade någon.



Kommentarer
Postat av: Anna

Piroger så gott,

måste provas någon dag!



kramar

2009-04-02 @ 22:52:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Karin

mm piroger:)

2009-04-06 @ 09:02:51
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0