Tittar på efterlyst

Hej igen.

Nu ser jag på efterlyst och försöker mig på att blogga lite igen.

Det är nu på kvällarna när lilleman sover som man har mäst lugn och ro på dygnet, annars är det fullt upp mest hela dagarn.

Nu borde man väl igentligen sätta igång med att städa och diska, men det orkar man inte efter en hel dag med lek skrik och blöjbyten.
Jag brukar passa på att sätta mig framför tv med datorn i knät och bara unna mig min egen tid, det tycker jag allt att jag är värld.

Idag måste jag verkligen försöka lägga mig i tid.Har inte såvit specielt mycket de senaste 8månaderna och det sätter sina spår,men jag är extra trött idag av någon annlednig.

Ne nu får jag ta och försöka titta färdigt på efterlyst...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0