När jag vaknade

Idag vaknade jag av att min son på snart 7månader var på väg ner mot fotändan av våran säng, vilket inte är så bra. Jag brukar alltid märka när han börjar flytta sig för långt bort från mig men det gjorde jag inte idag, var väll alldeles för trött. Som tur var han jag ju hindra honom från att komma för nära kante, får alltså försöka lägga massa kuddar vid fotändan också så han inte trillar ner.
 
Vid 17:00 tiden idag ska min bror komma och hälsa på oss, jag ska hjälpa honom med att ta några kort på honom som han ska använda i sin ansökan till ett nytt tv program i kanal 5. Nu får vi verkligen hoppas att han kommer med, det vore så himmla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0