Mat mat

Min mage skriker efter mat.

Har nu suttit vid datorn ett tag för att försöka komma på hur man gör för att få en lite roligare blogg, tror att jag har börjat fatta lite nu.

Ska nu sätta mig och äta en av mina favoriter sås potatis och stek mmmmm, ska bli så gott.

Måste sen försöka ta mig iväg till affären och handla lite.
Var och handlade mat igår, men det är lika dant varje gång jag glömmer alltid att handla en viss vara.
Eller så har jag glömmt att kolla om den är slut och sen när man kommer hem så ser man att det tex behövdes kattmat.

Märkte nämligen att det var sista burken med katt mat som jag tog i morses. Så nu får jag ta och äta lite, slänga på mig lite vanliga kläder och gå till affären efter maten.

ha det så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0