Fredag



Sitter här vid datorn och  tv:en sneglar lite på en film som går på 5:an freaky friday heter den, har sett den ganska många gånger redan. Den är bra men man börjar tröttna lite när man redan vet vad som händer, fanns tyvärr inget bättre att se på.

Ted jobbar natt idag, så det är bara jag, Denwer och katterna hemma nu. Ska försöka komma i säng så snart jag bara kan så jag orkar upp när Denwer vaknar.

I morgon ska vi försöka ta och åka till mamma och pappa och hälsa på lite. Självklart så tar vi vägen förbi huset som vi har köpt, längtar så tills vi ska flytta dit.

hmmm undrar hur det gick för min bror och hans fru med deras värdering på sin lägenhet?
Dom har nämligen titta på ett hus som dom är intresserade av.

Jag hoppas det gick bra iaf.

ne nu måste jag gå och sova lite.

Kommentarer
Postat av: alexandra







ha en bra lördag ;D!



2008-10-18 @ 01:23:30
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Milla

Hejje! Jo, värderingen gick bra! =) Vi kan få 700-750.000kr för huset sa han. Så det är ju väldigt bra, med tanke på att vi köpte det för 450.000 i januari. =)

Så nu ska vi klura på hur vi ska göra.. Det finns redan två budgivare på det andra huset, och banken vill ju först veta att få har sålt detta, innan vi får låna pengar till det andra. Så jag vet inte riktigt hur vi ska få ihop det...



Kram på dig!

2008-10-18 @ 13:22:25
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0