Godis

Sitter i soffan med datorn i knät och en godispåse bredvid mig.
Ted jobbar extra idag så han tyckte kanske lite synd om mig så han köpte lite godis.....SÅ GOTT.

Men nu när jag har ätit 2st nöt-créme så insåg jag precis att jag inte är godis sugen längre hmmmm.
Så det är bara att lägga bort godispåsen och vänta på att jag ska bli sugen på mat istället.

Hade hoppats på lite lugn och ro en stund, men Denwer vaknade precis så det är bara att fixa mat och leka med honom nu istället.

Han är så söt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, det borde inte vara något problem att ta med den in. Det är ju på Folkan, jag kommer inte ihåg exakt hur det ser ut, men jag tror att det går bra. =)

Hur går det med lägenheten, har ni fått sålt den än?

2008-11-20 @ 17:46:57
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0