firmafest imorgon

I dag har vi äntligen lagt ut våran lägenhet till försäljning, så nu är det bara att vänta på att någon ska ringa och komma och titta på den. Känns skönt att den är ute till försäljining iaf.

Imorgon ska vi på Ted´s firmafest, vet inte alls vad jag ska ha på mig än. Blir så stressad för jag vet att jag inte kommer hinna med hälften av vad jag vill göra för att hitta rätt kläder, fixa håret och sminka mig. Men det är väll som vanligt, jag hinner aldrig färdigt och får gå lite halvdan på festen. vilket jag inte alls gillar men det är bara att inse, jag kommer nog aldrig hinna någon gång.

Förästen så har två naglar gått av  jätte långt ner, det ser nästan ut som om jag är ULTRA nagelbitare och bitit ända in på huden. Men det är jag inte alls, jag älskar att ha långa fina naglar men nu ser dom ut som fan.

Jobbigt när man ska träffa massa folk man aldrig träffat förut och vill göra ett gott intryck, men men skit samma det får gå ändå. Är bara så typiskt att det händer precis innan man ska iväg på nått, det kunde väll hänt när jag bara skulle vara hemma istället.....blääää






Så fin tunika tänk denna med ett par höga snygga klackar, det hade jag gärna haft på mig i morgon. Men jag får väll ta och försöka rota fram något här hemma.

Kommentarer
Postat av: jayne

DEN var fin... var hittar man den???

Hopaps du fick roligt på festen och att massor ringer nu på er lägenhet!!!

2008-11-09 @ 11:22:02
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad skönt för er att äntligen fått ut lägenheten! Har det ringt någon än?? Eller säljer ni genom mäklare?



Haft en trevlig helg annars?



Kramar!

2008-11-10 @ 12:37:59
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0