Vaknade vid 5......

Denwer vaknade vid 5 tiden i morses och jag var jätte trött, det var lite för tidigt för att ge honom välling tyckte jag så jag beslöt mig för att leta reda på tutten någon stans i hans säng.

Detta var lättare sagt än gjort, jag famlade runt med händerna i hela hans säng utan att hitta den så tillslut beslöt jag mig för att tända lampan så jag kunde se någonting.

Men när man är helt nyvaken och tänder lampan blir det ofta så ljust att man inte ser någonting för det.
Jag såg jätte bra men stackars Denwer låg där i sängen och blinkade, tillslut kom han på att det bästa var att blunda.
Han var så söt, jag älskar honom så mycket sötisen.

Efter bara några sekunder så hittade jag hans tutte under huvudkudden där jag redan hade letat flera gånger, det är alltid så typiskt att man inte hittar den i mörkret, men när man tänder så hittar man den direkt.

När Denwer väl fått sin tutte så somnade han om direkt, tutten den är allt bra den :)




 

Kommentarer
Postat av: lisa

tack =)

va fin blogg du har :)

2008-12-29 @ 12:27:04
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0