Lussat för farmor,farfar och mormor

Idag åkte vi och lussade. Farmor vill altid att vi ska göra det fast vi är vuxna.  Min farmor är så söt så.


Och när vi var på väg till farmor så stannade vi till vid en affär för min bror skulle in och köpa en sak där. Jag och Denwer satt kvar i bilen och när dom kommer ut från butiken så har Ted en liten överraskning till mig. Nämligen denna skruvade tomte luva eller vad man nu ska kalla det.


Alla diggade min mössa förutom jag, det var ju jag som fick ha på mig den.
Fast lite söt kanske den var ändå. Denwer var iaf jätte söt i sin tomteluva.


Här står alla och gör sig klara utanför stugan.

Min lillebror som tomte.

Och här är hela gänget som lussade, se så söta vi är :)

Denwer med sin morfar efter vi lussat färdigt. Se vilka söta stickade sockar han fått av sin snälla farmor.

Efter vi lussat färdigt med massa lucia sånger mm så fick vi korv med bröd och lussefika så klart.

Kom på att jag glömde av att smaka på glöggen hmm äh jag får koka glögg en annan dag här hemma istället.

Men mysigt hade vi i alla fall i det lilla fina torpet.

Kommentarer
Postat av: Milla

Men gud vad söt Denwer är på den sista bilden! Han ser ju så stor ut! =) Ingen liten bebis längre..



Kan ni komma på lördag förresten, på julbordet?



Kramar!

2008-12-10 @ 14:13:45
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0