Kalas

När vi kom fram till kalaset så bjöds det på korv med bröd mmmm tyvärr så hade dom ingen bostongurka :( men det gick bra ändå.
Efter korven fick vi fika som ni ser på bilden, han tyvärr inte få fram med kameran förrän efter alla fikat så det var inte så mycket kvar att ta kort på.

Massa gott fika.....risalamaltan stod i kylen så den kom inte med på bilden.


Lucifer lekte med elefanten.


Ted och jag på kalaset.

Såg att jag hade fått ganska långt hår igen, har nog inte riktigt fattat det än men jag väntar på att det ska bli lika långt som förut.
Behöver även klippa och färga till det lite känner jag det är så trist och tråkigt nu.

Kommentarer
Postat av: Isabella

nee det är jätte fint:)

2008-12-30 @ 22:51:03
Postat av: Anonym

Tack vad du är snäll....

2008-12-30 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0